Re: Takový začátečnický analogový dotaz - unipolární napěťový sledovač

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 15 17:31:22 CET 2024

Tohle mi také přišlo mezi dalšími z Ali. Mají i elegantnější s
tlačítky...jde tam "softwarově" kalibrovat. Zdálo by se pěkné do zdroje.
Nectnost je, že to proud měří až od nějakých 40-50 mA.  Níže nula. To hodně
často používám, nabíjení malých accu, test LED atd...Až na jednoho
prodejce, který prodává "svoje" meřidla vlastní konstrukce ( i s 16-bit
převodníky a odděleným  napájením za větší peníze než ostatní) je tam
vesměs všechno relativně stejně nepřesné. Nejvíc mi vadí nelinearita,
zkalibrujete to na 50V a dole to lže na 3 V o 0,2V. A obráceně...
Mám už asi 30 různých měřidel různých provedení a v podstatė je to jen
mechanicky jinak uspořádané,  větší/menší zobrazovače, ale jinak stejné.
Stejné chyby, stejné známky...