Re: něco jako pager

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 15 16:35:36 CET 2024

Tohle by se mi jevilo spíš jako ideální aplikace pro Loru. Blbý je, že
hotové moduly Lora + OLED + nabíjecí obvody jsou v podstatě jen pro ESP32 -
a to se mi zdá jako mrcha nenažraná, i když člověk povypíná ptákoviny a
hrubě podtaktuje.

Našel jsem řešení s STM32, to by bylo asi úplně super, ale cena není úplně
příznivá (i když netuším, jaký je rozpočet), ale vypadá to dost
profesionálně, už to "jen" naprogramovat...
https://vi.aliexpress.com/item/1005006321512655.html

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, March 15, 2024 1:31 PM
Subject: něco jako pager

Ahoj vespolek,

byl jsem požádán, jestli bych nevyrobil něco jako pager. Tedy zařízení,
které je připojené k nějaké rádiové síti (wifi je vyhovující),
registrované u nějakého serveru (ale v zásadě lze použít i broadcast).
Server má potřebu občas (často, třeba každou minutu) vyslat čtyřmístné
číslo. To číslo by se mělo zobrazit na všech pagerech v dosahu.
Pager by měl přežít zhruba jeden den bez nabíjení (cca 16 hodin).

V zásadě mne jako první napadla zařízení tohoto typu:
https://vi.aliexpress.com/item/1005006655200236.html
https://vi.aliexpress.com/item/32905330340.html

Případně kombinace těchto dvou:
https://vi.aliexpress.com/item/1005004647937118.html
https://vi.aliexpress.com/item/32871715627.html

Tedy ještě víc by se mi líbilo přehodit soft v tomhle:
https://vi.aliexpress.com/item/1005006317890376.html

A teď má otázka: nemá někdo zkušenosti, jaká kombinace má jakou
spotřebu. Nechce se mi pouštět se do aplikovaného výzkumu na zelené
louce a dovedu si představit, že již někdo přede mnou řešil stejnou otázku.
Pžípadně tedy pokud někdo v minulosti řešil jak přesoftit takový, nebo
podobný wifi budík. Nebo jestli má někdo nějaké super zkušenosti s jinou
sítí na distribuci dat.

Díky