UI

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Březen 15 15:31:39 CET 2024

To co jsem psal je až konec naší konverzace, kde jsem ho požádal aby mi v c
napsal program na obsluhu všech přerušení v daném procesoru a to dost
obšírně. Po pár odpovědích, že je to hodně dlouhé a nesmyslných odpovědích a
dalších upřesněních z mé strany z něj začalo vypadávat o  CAn TIMER4
ovládání. Proto jsem se ho začal ptát jednovětou na tuto a i ostatní
periférie.  Ten procesor je prostě nemá. Když jsem ho na to upozorňoval, tak
tvrdošijně tvrdil že jo. Až když jsem ho navedl aby se podíval do pdf tak se
omluvil ze to byla blbost. On line do pdf asi nemá přístup ale očividně ho
někde viděl.

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Friday, March 15, 2024 2:00 PM
To: HW-news
Subject: RE: UI

No tohle svědčí o naprostém nepochopení úlohy a principu funkce AI
jazykových modelů. AI není optimalizované na vyhledávání informací. Na to
máme strýčka Googla. Takže ptát se na kterých pinech je u kterého procesoru
CAN je zančně neefektivní a vede ke špatným výsledkům.

Úlohou AI je něco konstruovat (pokračovat v rozepsaném textu). Čili správný
prompt je typu:

Mám tu a tu situaci, sběrnice CAN ovládá ty a ty věci .. Potřebuji abys mi v
jazyku C napsal kód, který udělá to a to  a když přijde z CANu takový a
takový signál, zachová se tak a tak. Jsem začátečník, a neumím anglicky,
takže chci, abys mi kód dobře okomentoval v češtině tak, abych se v něm
vyznal. Ale zase to s množstvím komentářů nepřeháněj.

Po nějakém takovémhle zadání vygeneruje zpravidla téměř bezchybný kód, který
tam někde bude mít něco jako

#define CANRX  5 // Sem vložte konkrétní pin na kterém váš použitý procesor
má CANRX

(a to už si zjistěte sám z datasheetů)

Je potřeba prompty psát široce a hodně popisně, ne úsečnými holými větami,
protože je potřeba ho co nejlépe navést do situace, ze které pak pokračuje
při generování výstupu.

Jakub Šerých