ot: UI

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Březen 15 13:44:07 CET 2024

osobní zkusenosti nemam, ale hrali si s tim studenti (VS) a prevazuje
spokojenost (tj. ve vysledku dokazi byt efektivnejsi s AI nez bez AI).
porad plati ze je vhodne kdyz clovek co to pouziva je chytrejsi nez AI;-)
aby poznal kdy vysledky jdou sejdrem a pripadne si je upravil. cim
pouzivanejsi jazyk a konstrukce tim lepsi.