Re: Takový začátečnický analogový dotaz - unipolární napěťový sledovač

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Březen 15 09:28:38 CET 2024

Proto jsem se ptal.
Já totiž nepotřebuju aby chodil až do nuly. To je mi jasné, že třeba na
1.5V to chodit nebude. Ale napětí na tom vstupu bude max. 14V a
minimálně 6V.
Modul je od Conrada,
https://www.conrad.cz/cs/p/joy-it-vm433-digitalni-panelovy-meric-digitalni-voltmetr-4-digit-com-vm433-1874703.html
A v tom, čemu říkají datasheet jsou jen rozměry, barva a další
nepodstatné drobnosti, ale vstupní odpor ne. A ano, souhlasím že je to
nezvyklé, proto mně nenapadlo že by to nefungovalo.

Zdraví PavelK