Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 14 17:18:30 CET 2024

On Thu, 14 Mar 2024, Petr Labaj wrote:

> Trochu mě udivuje, že ten optický signál má tak obrovský výkonový budget, že
> pro rozbočení na panelák tomu stačí pasivní splitter.

Asi tam bude na vysilaci ke klientum vetsi vykon nez dava bezny
transceiver - kazde to rozdeleni sebere 3dB takze 128 vystupu je
tusim utlum 21dB . Zpatky od klienta k vysilaci ten utlum neni.

> K té bouřce: píše se tady o odcházení techniky jako o běžné záležitosti.
> To se opravdu v těch železobetonových panelácích tak často děje?

Ono se to nedeje zas tak casto. Je to spis otazka lokality - kdyz je
nekde uhnile PE tak nic neni videt, vse funguje, ale pak pri nejakem
zkratu musi ulohu PE prebrat LAN kabel.