Vyroba stitku s popisem a grafikou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 14:14:15 CET 2024

Nebo lak s UV filtrem.

Pokud to tedy má být odkaz dalším generacím, tak potom vygravírovat do
nerezi.
Ale i výrazně levnější a snadno realizovatelné vygravírování do
2-barevného plastu by mohlo splnit účel.
Tak, jak se dělají třeba cedulky ke zvonkům nebo na dveře.
Mám pocit, že v původním zadání bylo, že to stačí 2-barevně.

PL