RE: Indukční ohřev

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Březen 14 06:57:28 CET 2024

Dobry den,

Tak takych detskych modulov je plny ali. Najvacsi problem tu vidim ale v chladeni
samotnej cievky. Bezne vnutrom cievky prudi chladiace medium ak to ma nejaku chvilu
ohrievat kW energie.

J.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Libor
Sent: Wednesday, March 13, 2024 7:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Indukční ohřev

Zdravím,
mám tu nas stole tohle: aliexpress.com/item/1005006647078489.html

Je to v podstatě rezonanční obvod, jsou v tom 2 výkonové FETy, Kapacita, cívka a transformátor na výstup. Fety tam teda teď nejsou, jelikož si majitel šlusnul cívku přes prodřenou izolaci.

Někde na českém internetu jsem nedávno potkal článek, kde to někdo stavěl, mělo to řádově kW možná i 10 a vypadalo to celkem profi, včetně popisu funkce a řízení, ale bohužel jsem si to neuložil.
Libor