Miniaturni tripinovy konektor?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 13 22:36:52 CET 2024

Jo, to je námitka, která dává smysl - a společně s cenou je asi vybráno. V
případě potřeby nějakého nouzového propojení se do toho dají připojit nejaké
dutinky, ale současně se dá vyrobit dostatečně stabilní pár kabel/panel, s
trochou 3D tisku i nějaké kryty, držáky na panel a tak dál.

Máte pravdu, tohle stačí bohatě. (Jo a ty ochranné odpory tam samozřejmě
dávat budu a u podobných věcí dávám kdykoli, kdy z krabice leze něco ven a
nevadí to funkčnosti.)

Díky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 8:41 PM
Subject: Re: Miniaturni tripinovy konektor?

Schované kontakty by sice byly lepší.
Když jsem si ale vybíral, co budu nasazovat, tak jsem to bral tak, že:
- ty piny jsou trochu utopené, takže jenom nějakým natlačením přístroje
  třeba k plechově stěně jiného zařízení se nic nedotýká
- na konektoru v zařízení jsou většinou "přijímače", napájecí napětí bývá
  spíš na tom přívodním kabelu, takže je lepší mít piny izolované spíš tam
- jak už psal pan Mráz, tak všechny piny, kde je to z hlediska impedance
  možné, mám aspoň trochu ochráněné sériovým odporem; ani ne tak
  kvůli zkratu jako spíš kvůli tomu, že tam někdo připojí něco jiného nebo
  použije konektor bez klíče a otočí ho opačně a podobně

PL