Re: Tak jsem si splnil dětský sen :)

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Březen 13 21:57:27 CET 2024

Mimochodem, taková perlička.

Když jsem to přinesl domů a celý natěšený jsem to vzal do dílny a
zapojil do sítě, tak ta věc nefungovala. Větrák sice běžel, ale jinak to
ani nepíplo a nerozsvítilo se ani jedno světélko, natož aby se spustila
self-diagnostika.
Poté, co jsem se vzpamatoval ze šoku, překousl pár poznámek o podlých
orientálcích a zákeřných žlutokožcích jsem se vydejchal, otevřel jsem na
EBay hodnocení toho dodavatele (ačkoli jsem to dělal už předtím a vybral
jsem si ho právě proto, že toho prodává mnoho a má 100% hodnocení za
mnoho let). Když jsem to znovu pročítal, tak jsem si říkal, že to
nejspíš nebude jeho vina.
Nakonec jsem se pod vidinou toho, že to celé balím a posílám do Číny
zpět chopil šroubováku, měřák jsem podle servisního manuálu rozebral a
byl to vidět na první pohled. Nejspíš při dopravě se uvolnil a odpadl
kabel, který spojuje základní desku s čelním panelem. Po zacvaknutí
kabelu zpět na místo se celá ta věc spokojeně rozběhla, jako by se nic
nestalo... :)
Ale takové nápory na nervy fakt nemusím zažívat denně ani týdně či měsíčně.

Zdraví PavelK