Miniaturni tripinovy konektor?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 13 21:38:50 CET 2024

Co tohle:
Je to tahle zasuvka :
http://cz.mouser.com/ProductDetail/LEMO/PKG0B303CLLD42/?qs=sGAEpiMZZMudZehw8RjeZcbNnJDB4FEw
a zástrčka  :
http://cz.mouser.com/Search/ProductDetail.aspx?qs=GJUnMDfnT2xy8fnY9NzEXw%3d%3d

Myslím, že je to přesně co hledáte....

3 piny, 8A na PIN ,
zvládne to snad napětí mezi PINy 1200V viz datasheet...
z panelové zásuvky nic něčumí
nehrozí zkratování při zasouvání
PINy v Zástrčce jsou utopené - nehrozí zkratování.
mech odolnost výborná
má to zámeček proti otočení
zajištění proti vytažení
nevyskytuje se to na každém stole...
cena naprosto výborná, 1kč/ kus + poštovné :-)