Tak jsem si splnil dětský sen :)

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Březen 13 19:29:12 CET 2024

Zdravím,

tak jsem si po skutečně mnohaletém (cca. 20 let) odkládání splnil dětský
sen.

Zkousnul jsem zuby, pomodlil jsem se k různým deitám ať to vyjde a
zaplatil jsem 710USD na EBay.

A ono to dneska dorazilo a funguje to :)

https://rajce.net/pkorensky/album/agilent-53132a

Na obrázku už je píchnutý do mojí externí reference a měří signál 11 MHz
z generátoru BK4070A, který vstup pro externí referenci nemá. Už se
těším jak to připojím na GPIB a začínám studovat manuál který má cca.
250 (uživatelský) a 300 (programátorský) stránek.

Akorát tedy nebudu prozrazovat mojí drahé kolik to stálo, to by jí
zbytečně rozptylovalo. :)

Zdraví PavelK