Miniaturni tripinovy konektor?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Březen 13 18:07:56 CET 2024

Na tohle by se nejspíš docela dobře hodil tříkolíkový mini-DIN. Ty mají
3 a více pinů a navíc klíč, takže se ten konektor nedá zastrčit blbě.
Ale asi to bude chtít dát tu samici přímo na tišťák. Sameček se dělá
normálně na kabel, ale samice jsem vždycky viděl jen na kabel nebo do
tišťáku. Nikdy jsem neviděl provedení typu "šroubovací, na panel".
Další možnost by byla dát na panel normální Canon 9pin, tak jak pánbůh u
RS-232 mínil.

Zdraví PavelK