Vyroba desek v Melniku

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Březen 12 23:31:59 CET 2024

Jedna slečna z obchodního od jedné české firmy, který vyrábí desky a
osazuje je, mě po zakecání řekla, že pro standardní termíny (2-3 týdny)
si je stejně nechávají vyrobit v číně... Na dotaz, jestli jim stačí na
cenovou nabídku podklady pro JLC... řádový rozdíl.  Asi netušila, že už
"stříhám metr" do důchodu.

Ceny pro skutečnou domácí výrobu pak byly jak pro Stargate. Těch
domácích výrobců je halda i hodně velkých, ale živí je výroba s
bezpečnostním či jiným certifikátem, kdy se nedá výroba svěřit "ose zla".

Sony v EU taky osazuje (Rpi tam alespoň z počátku dělalo desky)