Re: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Březen 12 23:19:22 CET 2024

To je asi nějaký nesmysl.
Napájené je to z normálního adaptéru 230V/5V USB kabelem který má na
jedné straně klasický USB konektor a na druhé straně micro-USB konektor.
Jak adaptér tak kablík (bohužel blbě krátný) je součástí té dodávky.
Nezkoušel jsem to zapnout bez adaptéru, ale zkusím. Ale nic nenasvědčuje
tomu, že by to mělo v sobě ještě baterku. Tedy přesněji řečeno, na
displeji není žádný údaj o tom, že by se nějaká baterie nabíjela
případně kolik by měla procent.

Zdraví PavelK