Vyroba desek v Melniku

Úterý Březen 12 22:19:15 CET 2024

Aha, to je mozne ale nepredpokladal jsem, ze desky, ktere se rozpadnou
za 3 mesice maji nejakou automotive certifikaci ;-)
U cinana je treba zajimave, ze kdyz kolega udelal nejake podlimitni
prokovy pro JLC, tak chteli priplatek za tzv. 4-Wire Kelvin Test. Jak
jsem to pochopil, testujou se prokovy vetsim proudem, jestli nejsou
spojene jen nahodou a neprepali se to.
Nutno ocenit, ze se to komunikaci behem dne vyresilo, poslal se novy
design a bylo to v pohode. Za me 1*