Re: ESP32 S2 mini, nahrátí firmware

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Březen 12 21:20:51 CET 2024

Ano, už jsem k tomu dospěl taky - právě šly 2 desky do koše. Nemám na to
trpělivost. (zkoušel jsem cokoliv, i kondenzátor na EN)

S2 nebrat.

Bohužel mám na to udělanou desku - provedení ESP32 S2 mini má na rozdíl
od ESP32 vnitřní řadu pinů oproti ESP32 mini, která má vnější, takže
nejsou úplně záměnné.

Ale jak se dívám existuje ESP32 S3 mini - zkusím si objednat tu. dvojce
se budu vyhýbat jak čert kříži.

Díky moc

Petr