Vyroba desek v Melniku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 12 16:35:42 CET 2024

Chyba  v návrhu přeci nemůže mít vliv na kvalitu prokovů...? Mám tu dvě
desky asi 2 toky staré, koupené na inz. ale původ Printed, byl k tomu
doklad. Jedná se o desky pro PA 1-50MHz 1kW. Po osazení a testování se
najednou zdánlivě "odešel" docela drahý tranzistor. Přerušil se. Byl jsem z
toho znechucen, až když jsem se k tomu po čase  vrátil ( sehnalnjiný T ) ,
zjistil jsem, že je přerušených cca  50 prokovů z - plošky po rolitę mědi
co je na ní přivedeno napájení. Myslím, že jsem to tu psal. tak jsem vzal
tu zdravou desku a zjistil jsem že to prokovení na nėkterých signælových
místech má asi 0,3 Ohmu a mění se ohýbáním desky.

Pak jsem našel po čase informaci že se k tomu opravdu Printed přiznal že
problémy měli, nebo něco ve smyslu že si zákazníci stěžovali. Tady je ještě
nějaký fragment informací:
http://printed.fspnet.cz/index.php?page=30707&lang=

Za mě Printed ne, Čína umí minimálně stejnou nebo lepší kvalitu za úplně
jiné peníze..