Vyroba desek v Melniku

jurp jurp na volny.cz
Úterý Březen 12 16:19:18 CET 2024

Dne 12.3.2024 v 15:19 Daniel Valuch napsal(a):
> vyrabame tam uz vyse 20 rokov. A nie len ja, ale aj z mnozstva inych oddeleni.
> Technologicke problemy tohoto druhu sme nezaznamenali.

I my tam vyrabime podobne dlouho.

> Aka ja skladba Vasich dosiek? Su dobre navrhnute? Nie je na dosky vyvijany
> mechanicky stres, vibracie, hlboke a pravidelne teplotne cykly, podobne?

Verim, ze navrh je OK. Ono jaksi stejne desky, starsiho data byly bez problemu.
Stres- ne
Vibrace-ne
teplotni cykly-vetsinou ne (prevazne suche rozvodny, neco malo venkovni rozvadece)

Podotykam, ze do roku 2020, no problema
Delali jsme u nich drive i vetsi 4-vrstve desky se slepymi, utopenymi prokovy,
a no problema.

Ted mam u nich (asi posledni) objednavku a pokud bude jediny problem, tak
se zaradim k tem 2 zdejsim kolegum, co mi zatim potvrdili odchod od Printedu.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.