CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 12 10:27:59 CET 2024

Nainstalovat toolchain na Ubuntu je otázka pár minut. Výsledky
AVR
    text	   data	    bss	    dec	    hex	filename
    4294	    246	    154	   4694	   1256	example.elf
CORTEX-M0
    text	   data	    bss	    dec	    hex	filename
    6512	     44	    176	   6732	   1a4c	example.elf
CH32V003
    text	   data	    bss	    dec	    hex	filename
    8304	     44	    176	   8524	   214c	example.elf

Ono je to celé jen taková sranda, k ničemu to není, jen jsem zkoušel zda
lze stejný kód přeložit pro různé platformy. Původně měl být jednotný
toolchain clang, ale na AVR moc nefunguje, na CH32V003 vůbec, musel by
se použít patch do LLVM, který sice existuje ale je hodně
experimentální. Zase clang pro ARM má některé vychytávky, které gcc
postrádá a generuje někdy kratší kód (složité constexpr fakt o hodně).

Mrazík