ESP32 S2 mini, nahrátí firmware

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Březen 11 21:10:54 CET 2024

Zdravím,

mám tu 2 desky ESP32 S2 mini:

https://vi.aliexpress.com/item/1005006157693055.html

A nedaří se mi do nich nahrát firmware přes seriový port. Dočetl jsem
se, že je musím ručně zmáčnout tlačítko 0 a k němu RST pro přepnutí do
boot mode.

Zkoušel jsem libovolné, ale občas se nahrátí povede (vyjímečně) a
většinou ne, se dvěma stavy:

Looking for upload port...
Auto-detected: /dev/ttyACM0
Forcing reset using 1200bps open/close on port /dev/ttyACM0
Waiting for the new upload port...
Uploading .pio/build/adafruit_metro_esp32s2/firmware.bin
esptool.py v4.5.1
Serial port /dev/ttyACM0
Connecting...

*** [upload] Error 1

a nebo:

[...]

OSError: [Errno 71] Protocol error
*** [upload] Error 1

Vynechávám tracebacky z pythonu.  Na internetu se mi nepovedlo nic
relevantního dohledat. Zajímavé je, že občas to jde úplně normálně
několikrát za sebou aniž bych jakkoliv manipuloval s tlačítky.

Netušíte v čem dělám chybu?

Petr