CH32V003

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Březen 11 18:04:24 CET 2024

Dobrý den,

Podělíte se, jak to převádíte?

Co člověk, to jiný přístup,…

Příkladem je třeba převod z magnetického  snímače úhlu 0 - 1023  bitů na 0 - 360°?

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Monday, March 11, 2024 5:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: CH32V003

Já jsem asi výjimka, float aritmetiku nepoužívám prakticky vůbec, většinou si pro zpracování signálů z čidel a snímačů vystačím s nějakými bitovými posuny a sčítáním.

Příkladem je třeba převod z magnetického  snímače úhlu 0 - 1023  bitů na 0 - 360°.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje žádné viry. <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> www.avast.com