CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 10 20:58:25 CET 2024

No možná by to šlo. Já jsem dneska honil nepříjemný bug, který se týká
optimalizace C++ a doteď v tom nemám zcela jasno. Teď navečer jsem
narychlo zkusil nějaké výpočty, ale nemám knihovní funkce a cmath. A
kompilovat newlib nebudu, bůhví jak by to dopadlo, on je tenhle procesor
fakt divný.
Ale základní operace nad tělesem float čísel (+-*/) zaberou cca 4KiB, to
zase není tak moc. A všechno ostatní je jen opakování tt. operací, takže
naděje je.

Mrazík