BOSE WAVE radio

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Březen 10 17:33:42 CET 2024

Tak jsem si myslel, že to otestuji s poratble audio přehrávačem (pripojim
do AUX radia), který ma 10 pasmovy equalizer (DAC obvod ho ma v sobe) a ono
prd... Kdyz pridam na vyskach tak to začne dost zkreslovat a ve zvuku se
nic moc nemění. Nejspíš to nějak mrví to zapojení eq v rádiu. Taky mě
napadlo jak píšete přidat do cesty signalu vlastní korekce, ale to asi
nebude ta spravna cesta po předchozí zkušenosti. Možná najít nějaké
zapojení "s tím Q"...

Cesta nejspíš bude posunout ty vyssi frekvence k nižším (nedávno jsem
zjistil, že slyším max. 12khz a pak už moc ne). Před časem mě take napadlo
zkusit ten posun v přírodě nebo v nejake fabrice co by asi bylo slyšet co
ucho nezaslechne... Zajímavý je, že když dám ucho k rádiu (nebo i k běžným
2 pasmovym bednam) dostatečně blízko tak najdu polohu kde kdyby to takto
hrálo v místnosti tak bych byl spokojen. Ale jakmile hlavou uhnu třeba půl
metru od rádia tak už z těch vyšších frekvenci není mnoho slyšet.