BOSE WAVE radio

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Březen 10 12:08:44 CET 2024

mam u pc, skoro u hlavy na policce "Bose Companion 2 series III" a muzu
potvrdit , ze to byla dobra investice, ikyz cca 2700kc za pidi repraky
neni malo. mluvene slovo, klasicka hudba vsechno krasne poslouchatelny v
celem rozsahu hlasitosti. ale k tem BASUM. ty byly taky pro me
neprimerene a jak psal nekdo v recenzi, vyresil to nacpanej hadr do
basreflex diry. jestli ji ma i radio ale netusim :-).
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice