Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Březen 9 22:36:13 CET 2024

Tak on ten člověk bude buď hodně nadšený fanoušek nebo jednoduše
profesionál ve svém oboru.
Drtivá většina hobby nadšenců do elektroniky nejspíš nemá doma na stole
2x HP/Keysight 3458A (bratru za cca. 150-200 kKč na EBay z druhé ruky) a
zbrusu nový osciloskop za cca. 700 kKč.
Ale svým způsobem ho chápu. Kdybych měl doma 8.5 místný multimetr, asi
bych taky nechtěl, aby mi to ukazovalo blbě. :)

Zdraví PavelK