Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Březen 9 22:35:25 CET 2024

No obavam sa, ze niektori clenovia komitetu budu mat po poslednom
studijnom pobyte v Germanii dalsie poziadavky. Trojfaz a stlaceny vzduch
pri stole je uz povazovany za samozrejmost. Ale teraz sa vratili cely
rozozraty. Na stoloch mali aj rozvod Helia a 10 MHz z atomovych hodin...

Je cas zmenit krcmu :-)