Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 9 14:35:11 CET 2024

Mám to podobně, Číňanovi nevěřím ani nos mezi očima. Ale
dají se najít reference ( na výrobky) , hodně napoví komunikace s prodejcem.
Jeden prodejce toho kalibračního  přípravku s AD 584  mi obratem poslal
odkaz:
https://www.markhennessy.co.uk/ad584_references/

kde je mimo jiné zmíněno, že obvody jsou z něčeho vymontované a fejky to
nejspíš nejsou.

Jsou tam zajímavé poznatky, včetně schémat. Myslím, že taková věc ( hotová)
se určitě hodí.

so 9. 3. 2024 v 13:16 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>