Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 9 14:04:37 CET 2024

O dvě ( a víc ) kategorie jinde je možná ten multimeter dole, ale vy víte
co je v tom kalibračním přípravku?
Nebo se tak dá soudit podle vzhledu toho panelu?

Já jsem koukal na ty napěťové reference a za dvě hodiny co tu čekám na
nějaké měření chybovosti jsem našel tolik obvodů, že
v tom mám docela hokej.
Teď mi ještě psal kolega, ať rozeberu to dvojité OCXO co je použité v GPS
normálu, je tam také prý uvnitř nějaká kvalitní napěťová reference.
Tak jsem zvědavý na co tam narazím :-)