Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Březen 9 11:26:00 CET 2024

Já mám jako referenční zdroj tohle -
https://www.aliexpress.com/item/1005006192387683.html

Koupil jsem to před asi šesti, sedmi rokama a pořád dobrý - číňan ke každému
kusu (mám dva) dává nálepku se skutečným napětím a kupodivu to sedí, za ty
roky to cuklo snad o jednu číslici na posledním místě. Čas od času to
přeměřím na nějakém "delším" kalibrovaném měřáku (teď mám v práci "jen" 6.5
místný Keithley) a zhruba od prvního půlroku se to už nehnulo. Na doma je to
teda určitě dobrý :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Friday, March 8, 2024 11:51 PM
Subject: Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Mám tu pár Metexů, třeba Metex M-4650 ,  4,5 místa, další 3,5 místa  , sondu
do ruky od Voltcraftu,  starý teslácký M1T242 ,

Na 10 V  mi ukazuje 10,007 , další koukátko od Metexu 3850 10,09V, sonda
Voltcraft  9,88V  jiný Voltcraft No3IM  10,13V , potom USB tester 10,114V,
další klešťák v režimu V-meter 9,97,
40 let starý Universum multimetr z Quele 9,99V,  DU10 10,2V ...
Já bych rád věděl co je dobře :-)

pá 8. 3. 2024 v 23:36 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>