Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 8 23:17:13 CET 2024

Potřeboval bych zkalibrovat pár mých měřítek, ale vlastně nemám jak..
Přesný kmitočet ( normál zavěšený na GPS  ) mám, přesné rezistory také
nějaké najdu.
Vlastně umím asi i přesně vážit a měřit délku,  alespoň si to myslím..
I měření teploty v 0 a 100 C bych dokázal zkontrolovat.
Ale s napětím jsem vedle.  Není nějaká oberlička jak na to jednoduše a
přesně?
 Umím s tím někam doject a chystám se na to, ale možná existuje nějaká mě
zatím utajená fíčurka jak na to  v domácích amatérských podmínkách?