CH32V003

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Pátek Březen 8 11:05:55 CET 2024

Zdar,
zrovna jsem navrhnul a nechal udělat s tímto čipem takovou blbinu,
do které bych rozhodně nešel, kdyby ten čip nestál 6 Kč.
Hodně mě baví cena, potom že to lze napájet jak 3V3, tak 5V,
potom že když to napájíme 3V3, tak to má některé vstupy 5V tolerant.
Zatížitelnost výstupů je 20 mA jak sink tak source (celkem na čip 80mA),
to jsou údaje pro pouzdro SOIC-8.
Dále má jedno z provedení pouzdro 3x3mm.....
M.