OT: téma na páteční oddech - PIC based domácí cenzor do TV :)

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 7 23:53:45 CET 2024

Zdravím,

tohle mně docela dostalo. Ani ne tak z hlediska elektroniky (to je
celkem jednoduché pochopit, jak to dělali, když se dozvíme, že na jednom
z neviditelných řádků TV se v NTSC normě tehdy vysílaly titulky pro
neslyšící), jako spíš z hlediska kulturního kontextu. V Evropě by si tím
výrobce patrně nevydělal ani na slanou vodu. A to ani v 80. letech.

Je fascinující, co lidé mohou vymyslet, pokud existuje klientela ochotná
za to zaplatit.
Schválně mrkněte na tohle video, které ukazuje reverse-engineering
jednoho elektronického zařízení, které se v 80. letech prodávalo v USA
za ne úplně malé peníze.

https://www.youtube.com/watch?v=a6EWIh2D1NQ

Vysloveně mi vyskočila před očima scéna z třídní schůzky ve filmu
"Pelíšky" - Rozmohl se nám tady takový nešvar. .... Šebková taky... - to
ovšem byla 60. léta

Zdraví PavelK