9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 7 19:28:33 CET 2024

Třeba se časem dozvíme reálné výsledky nasazeni u Vás nebo dalších kolegů.
Ta změřená kapacita zatím vypadá hodně dobře.

A pak přetížíme transportní lodě našimi nákupy.
Tuším se dnes takovým lidem říká influencer. I když tohle je trochu
archaické textové pojetí.
Správně by na to mělo být natočené půlhodinové video.
Jako vždy končící poznámkou "Dejte lajk a kdo ještě neodebíráte, tak
nezapomeňte dát odběr kanálu".
;-)

Díky za zatím zveřejněné informace z měření (jmenovitě panu Martinu
Hankovi).
PL