BOSE WAVE radio

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Březen 7 17:57:26 CET 2024

Dostal se mi do ruky tento radiobudik. Varianta z roku 199x. Dělají to
dodnes v modernější verzi (DAB, WIFI, BT...). Překvapilo mě jak pěkně to
hraje. Teď nemyslím "hifi" kvalitu zvuku, ale to, že i na nejnižší
hlasitost je slyset vše (jakoby celé slysitelne spektrum). Je to něco
podobného jako je na zesilovacich tlačítko fyziologie, ale tohle je ještě
dokonalejší.

Když jsem to rozebral tak basák má uvnitř svou ozvučnici, která je tvořena
takovým šnekem, ale to hlavní bude asi dělat elektronika. Našel jsem schema
toho co je před výkonový zesilovacem a je to celkem komplikované zapojení.

https://elektrotanya.com/PREVIEWS/63463243/23432455/bose/bose-wave-radio-1994.pdf_2.png

LT je úprava pro basák a RT pro stredovyskac. CTRL_V je asi mute. Co se tam
všechno děje tedy hlavně u toho LT?

Děkuji

MG