USB flashdisk

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 11:32:51 CET 2024

Já to nechápu. Když se podívám na cenu samotné krabky, tak za tuhle bych
klidně 100-150 dal. Navíc, když k tomu přihodí tu SD čtečku, nebo
redukci na M2, tak to může prodávat za téměř 200. Navíc to má v několika
barvách. Pokud by k tomu doplnil službu, že do toho bude gravírovat o co
mu řekneš, tak klidně krabku za 3-5 stovek koupím. Nějakej hezkej
arduino projek to parádně schová. Takhle si zazdil potenciální kšeft.