9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Březen 7 08:50:46 CET 2024

Jen pro informaci, objednal jsem 1ks LiitoKala 9V 1100mAh Battery 6F22
Type-C: https://www.aliexpress.com/item/1005006132713547.html

Udělal jsem 2 kompletní nabíjecí a vybíjecí cykly:
A) nabíjení 5V, čínský měřák ukázal cca 1050 mAh
Nabíjecí proud byl po celou dobu cca 280mA, na baterii svítí během
nabíjení červená dioda, na konci nabíjení klesne v řádu jednotek minut k
nule a rozsvítí se modrá dioda.

B) vybíjení proudem cca 42mA do odporu 220R, jiný čínský měřák ukázal
cca 380mAh
Akumulátor drží po cenou dobu vybíjení napětí 9V a pak spadne okamžitě
na 0V.

Jakou kapacitu mají běžné alkalické baterie? Co jsem matně našel tak
300-400mAh?
Pak by tahle byla na tom stejně a to se mi zdá dobré.

Martin Hanek