USB flashdisk

AZe aze na seznam.cz
Středa Březen 6 18:28:57 CET 2024

Podle posledních pokusů je využitelná kapacita bez rizika ztráty dat dříve
uložených souborů, ze kterých zbydou jen názvy, ale obsah ty nové likvidují
(ale celý disk se tváří jako 2TB), je cca 32GB. Do auta na mp3 až moc, tedy
pokud vůbec přežije.
Další perla, s tím už jsem nechtěl obtěžovat, jen jako zajímavost (už se
řeší Full refund):
https://www.aliexpress.com/item/1005005879228497.html
Víte, co je uvnitř krabičky? Je to hezky udělané, DPS s C konektorem, mrňavá
elektronika a zásuvka na mikro SD kartu. V ní je SD karta s označením
MMSZ64GAYB47. Těžko říct, zda 64GB, nefunguje ani tam, ani v jiné čtečce.
Pozitivní je, že jiné SD karty, zkoušel jsem 64 a 128GB, fungují a disk se
chová jako 64 nebo 128GB. Syn má stejnou krabičku, 4TB, ale koupenou u nás,
musím se zeptat, zda má opravdu 4TB.
Takže závěr - Čínu nekupovat.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
Sent: Monday, March 04, 2024 1:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: USB flashdisk

Já za sebe mohu jen konstatovat, že ano, velikosti mezi 64 - 128 GB jsou
běžnější. Na druhou stranu, pokud kapacitu "oříznu", tak potom vydrží docela
dlouho (jeden/dva roky) fungovat. Pravda - nesnažím se najít maximum
kapacity. Když mi test řekne že zapsal 80, tak první oříznutí udělám na 70.
A používám je převážně na blbosti jako nahrání/poslech mp3, takže za ten rok
mají třeba 100 zápisů a pak už jen čtení.

---------- Původní e-mail ----------