CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Březen 6 10:31:18 CET 2024

To už moc neporadím. Ale jestli VS Code podporuje Makefile, neměl by být
problém. Nástroj minichlink na programování a debug brouka z projektu
ch32v003fun je sice zjevně určen primárně pro Linux, ale patrně to nějak
podporuje i Windows. Ale nezkoušel jsem to, nemaje ty Windows.
Nebo najít na webu něco primárního pro Windows. V každém případě ten
oficiální nástroj není nutný.

Mrazík