bezpecnost/jistota komunikace USB/RS232 ve virtualboxu win10/win7 pro cnc router ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 6 09:15:53 CET 2024

hezky den.
potreboval bych udelat upgrade pc co mi ovlada cnc_router. komunikace
probiha po rs232. aktualne mi to jede na zotaxu s nejakym atomem na win7
+ prevodnik usb/rs232, galvanicky oddeleny "papouch" :-). win7
potrebuji, protoze sw.  pro ovladani cnc je psany v delphi a od win10 se
nezobrazuje obsah nekterych text_boxu, proste je vypln cerna. coz treba
u cisla hladiny je opruz. koupil jsem pc HP ELITEDESK 800G2 MINI s i3 s
oficilani instalaci win10/pro. na strankach vyrobce je zminena moznost
provozovat pc s win7, takze asi by nebyl problem je tam nacpat vcetne
spravnych ovladacu atd. vylozene nepotrebuji konektivitu do internetu a
s win7 bez antiviru mam strach :-)  ale obcas by se hodila, jinak musim
pro kazdou drobnost na pc do kanclu.
v minule praci jsem uplne bezproblemove pouzival virtualbox pro komplet
psani v delphi7 + komunikace ven pres x usb/rs232 prevodniku(zaroven)
ven z pc.
nevim jestli by byl tento model pouzitelny i pro ovladani cnc ? preci
jen nestojim o zbytecny vyhozeny material, nebo nejaky dalsi pruser.
otazka tedy zni win10 + virtual win7, nebo preinstalovat na win7 ?
diky za precteni a pripadne info k temto moznostem.
t.
p.s. zatim jsem nevyzkousel, jestli to zobrazeni ve ve virtual win7 bude
ok. nemam ted zadnou virtualku zprovoznenou a neni cas, takze je otazka
nejakeho planovani a vyhledu.