Re: Kde koupit tenký (ale opravdu tenký) koaxiální kabel

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 5 00:09:46 CET 2024

Konkrétně neporadím, taky by mne to zajímalo. Když jsem kdysi potřeboval
nějaké VF propojky, tak jsem to nakonec vyřešil nákupem U.FL pigtailů na
Ali, sice to ve výsledku nebylo úplně laciné, ale našel jsem snad
půlmetrové, takže mi to ještě celkem vyhovovalo. Konce jsem ucvaknul, kabel
použil... Ke zdroji metráže bych se ale taky prokousal rád.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky na dator3.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 4, 2024 11:43 PM
Subject: Kde koupit tenký (ale opravdu tenký) koaxiální kabel

Zdravím,

  jen takový dotaz. Netuší někdo, kde koupit takový ten tenký koax
(kdysi se tomu tuším říkalo koaxiální lanko) ?

Obrázek se vložit nedaří, tak to zkusím popsat. Je to cca. 2mm průměr,
stíněný koaxiální kablík, mívá to většinou průhlednou isolaci, dost
odolnou proti pájení (teflon ???). Často se to používá u různých GPS a
jiných modulů, kde vede kus toho koaxu mezi mrňavým koaxiálním
konektorem na PCB někam k SMA/BNC konektoru na panelu. Či v podobných
aplikacích.

Já to asi neumím googlit, protože všechny dotazy mně směrují na kabely
tlusté 5 a víc milimetrů. A ty nepotřebuju, toho mám fůru ještě z doby,
kdy se Ethernet tahal v budovách "tenkým" koaxem.

Ideální by byl dodavatel u nás, který my uměl prodat třeba 5-10 metrů
nebo tak něco.

Díky PavelK