Kde koupit tenký (ale opravdu tenký) koaxiální kabel

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Březen 4 23:43:07 CET 2024

Zdravím,

  jen takový dotaz. Netuší někdo, kde koupit takový ten tenký koax
(kdysi se tomu tuším říkalo koaxiální lanko) ?

Obrázek se vložit nedaří, tak to zkusím popsat. Je to cca. 2mm průměr,
stíněný koaxiální kablík, mívá to většinou průhlednou isolaci, dost
odolnou proti pájení (teflon ???). Často se to používá u různých GPS a
jiných modulů, kde vede kus toho koaxu mezi mrňavým koaxiálním
konektorem na PCB někam k SMA/BNC konektoru na panelu. Či v podobných
aplikacích.

Já to asi neumím googlit, protože všechny dotazy mně směrují na kabely
tlusté 5 a víc milimetrů. A ty nepotřebuju, toho mám fůru ještě z doby,
kdy se Ethernet tahal v budovách "tenkým" koaxem.

Ideální by byl dodavatel u nás, který my uměl prodat třeba 5-10 metrů
nebo tak něco.

Díky PavelK