CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Březen 4 21:48:24 CET 2024

Ten čip CH32V003 vůbec není špatný. Dneska jsem ho zkoušel, jak bude
detekovat signál HDO. Ono je toho v síti jako šafránu, kromě toho je tam
dneska dost jiného bordelu a bez analogového filtru to je fuška. ADC je
jen 10.bitový. Zkušenost je taková, že tohle musí mít pevnou vzorkovací
frekvenci, která musí být hodně stabilní. A opravdu, pokud nechám
interní RC oscilátor (HSI), tak si to ani neškrtne.
Ale když použiji externí krystal, funguje to parádně.
A zdá se mi, že ALU nemá ani násobičku, nicméně je to celkem jedno.
Zřejmě je to jádro ořezáno na kost.

Mrazík