Atom deska zdroj

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 4 20:28:39 CET 2024

Kdyby to bylo moje, tak bych tam na chvíli připojil nějakou baterku a
změřil, kolik mají jednotlivé póly proti zemi toho zařízení.

Takové ty malé kostičky DC-DC 5V->5V, 12V->5V atd., kterých je plný
internet i obchody typy GMe,  jsou vesměs galvanicky oddělené.
Případně fajnšmekři vytáhnou z popelnice nějakou starou 10 Mbit/s
síťovou kartu ještě s BNC, a vypreparují oddělený DC-DC z ní (heslo
"cirkulární ekonomika").
A bastlíři si zase namotají na nějaký toroid pár závitů a z nesmrtelné
555 si udělají galvanicky oddělený zdroj. Ti schopnější místo 555 jen s
tranzistorem.

PL