Atom deska zdroj

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 4 18:37:39 CET 2024

Kondenzátor, k němu nabíjecí odpor a diodu?
A opravdu to musí být galvanicky oddělené? Což byste snadno zjistil,
kdybyste ten měkký zdroj napájel z nějakého nezávislého kalkulačkového
zdroje, galvanicky odděleného.
Není problém spíš v tom, že to bez té baterky ztratí obsah a pak ten
rozběh stávkuje?

PL