CH32V003

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Březen 3 19:49:11 CET 2024

Tak já jsem termín „14 dní vývoje“ pochopil jako opravdu 14 dní vývoje, kdy na tom někdo pracuje a chce za tuto práci dostat mzdu, odvedou se daně, sociální a zdravotní pojištění, zaplatí se další náklady, režie kolem apod. Ne že 14 dní někde zařízení leželo, ale makalo se na tom dvě hoďky první den a dvě hoďky poslední den 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Sunday, March 3, 2024 4:51 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: CH32V003

V těch 14 dnech vývoje může být u nějaké testování v terénu, zahoření atd..  10 000 za nějakou změnu v FW a HW nemusí být nereálné. Mám zkušenosti že se ceny za vývoj různých věcí velmi razantně liší. Mě vždycky velmi překvapí nabídky při různých výběrových řízeních. Existují firmy kteří si za úplně stejnou věc řeknou dvaceti násobek ceny co jiné...  Úžasné je pak třeba obhajování té ceny. Tady jsem se také setkal např. s nabídkou za 1kč. Důvod? Nejde nám o peníze, je to pro nás výzva a do budoucna reklama...
Neboli ne vždy je to o tom vydělat a i studenti umí skvělou práci.