CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 3 18:00:58 CET 2024

Abych řekl pravdu, je to spíš práce pro detektiva než pro technika. RM
výrobce je velmi stručný, ale máte kusy kódu, které vesměs fungují a od
toho se dá odpíchnout.
Teď jsem v tom například našel vestavěný operační zesilovač, RM i DS
obsahují jen takové náznaky. Pomohla tomu jen náhoda - spustil jsem
příklad a rozsvítila se LEDka na pinu, který měl být konfigurován jako
vstup. To bylo divné - a ejhle on je to zároveň výstup OZ.

Mrazík