CH32V003

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Březen 3 13:02:52 CET 2024

Diskuze o ničem byla ta úvaha o kolik je dražší jeden PIC než druhej a
než CH32.
Těch 14 dní záleží na velikosti firmy a na tom, co firma účtuje jako
náklad na vývoj. Pro menší firmu je to kratší, pro firmu, která do
nákladů zahrne i část pronájmu budovy nebo amortizaci vývojových
nástrojů se to pak blíží.

Pro nás, co děláme elektroniku jako hobby je pak počítání času úplně
mimo, to je jasné.