CH32V003

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 2 22:45:58 CET 2024

Jen pro ujištění, že si rozumíme.
Mám na mysli startup, který po resetu nastaví oscilátory, PLL, děličky atd.
A v praxi tento modul taky většinou obsahuje tabulku vektorů na pevných
adresách, defaultně nastavenou pro všechny IRQ zatím na nějaký "kód
smrti" (nějakou nekonečnou smyčku).
Tedy to, co se třeba u STM jmenuje nějak jako startup_stm32f0xx.s.

PL