CH32V003

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Sobota Březen 2 22:04:58 CET 2024

Diky za tip.

Jen pro zajimavost, aktualni ceny:

16F505: 19.21 CZK

PIC16F15223: 15.93 CZK (o 17% levnejsi), mozna vyzkousime pro dalsi serii.

CH32V003: 3 - 10 CZK (podle zdroje, rozptyl je znacny).

Osobne jsem presvedcen, ze RISC V ma budoucnost a tudiz ziskana znalost
je pro nas uzitecnejsi, nez investice do lepsiho 8 bit controleru.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.com/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158